مزایای تبلیغات در گوگل و تنظیم کمپین تبلیغات در گوگل

modir 12 فروردین, 1398 0 دیدگاه

مزایای تبلیغات در گوگل و تنظیم کمپین تبلیغات در گوگل:

  • در حالی که با سئو سایت به صورت اصولی ، چیزی در حدود 3 الی 6 ماه برای رسیدن به صفحه اول گوگل زمان لازم است ، در روش تبلیغات در گوگل ، سایت شما در کمترین زمان و با هزینه ای نسبتا پایین ، به صفحه اول گوگل راه می یابد.
  • سرویس گوگل ادوردز(تبلیغات در گوگل) این امکان را فراهم می آورد که با توجه به بودجه موردنظر خود ، کمپین تبلیغاتی ایجاد نمایید و قیمت هر کلیک را خودتان انتخاب کنید.
  • امکان تعیین سقف هزینه روزانه در تبلیغات در گوگل باعث می شود که بتوانید بودجه موردنظر خود را به سادگی مدیریت نمایید.
  • همچنین می توانید با تعیین کشور و زبان مقصد که مایل هستید تبلیغ در آن ها نمایش داده شود و همچنین صفحه ای از سایت که مایل به نمایش آن هستید ، تبلیغ در گوگل خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید.
  • شما در روش تبلیغات در گوگل به راحتی می توانید روز، زمان و دستگاه نمایش (کامپیوتر، تبلت و گوشی) را مشخص نمایید.
  • تبلیغات در گوگل تنها زمانی برای شما هزینه در بر خواهد داشت که کاربر از طریق گوگل وارد سایت شما شود.
  • در روش تبلیغات در گوگل هیچ محدودیتی برای شما در مورد تعیین کلمه کلیدی وجود ندارد.

تنظیم کمپین تبلیغات در گوگل:

نوع و نام کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب کنید:

ابتدا نوع کمپین را انتخاب کنید. برای این منظور ما به شدت توصیه می‌کنیم که گزینه “search network only” را انتخاب کنید، سپس نام کمپین خود را تعیین کنید. سپس گزینه شامل جستجوی پارتنرها “Include search partners” را تیک بزنید (همیشه می‌توانید این گزینه را بعدها تغییر دهید.)

تعیین مکان جغرافیایی آگهی تبلیغات گوگل:

مکان جغرافیایی که مایل هستید آگهی و تبلیغات شما در آنجا نمایش داده شود را انتخاب کنید. سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید یک منطقه جغرافیایی بزرگ را مورد هدف خود قرار دهید یا یک منطقه جغرافیایی کوچک؟ شما می‌توانید تمام کشورها، نواحی از کشورها، ایالات یا استانها، شهرها و هر محدوده‌ای که مایل هستید را بعنوان منطقه جغرافیایی نمایش آگهی خود انتخاب کنید. شما می‌‎توانید منطقه جغرافیایی تعیین شده‌ای را انتخاب کنید بطور مثال مختصات عرض جغرافیایی یا شعاعی از یک کیلومتر تا چند کیلومتر در اطراف یک آدرس و مختصات خاص. روی گزینه “Let me choose…” یعنی اجازه بدهید من انتخاب کنم کلیک کنید و سپس مناسبترین منطقه برای تبلیغات خود را سرچ کنید.

برای خود یک Bid Strategy انتخاب نمایید:

گزینه “bid strategy” را انتخاب کنید و بودجه روزانه خود برای تبلیغات را تعیین کنید. بطور پیش فرض گزینه استراتژی هزینه‌ها روی “من بطور دستی هزینه کلیکها را تعیین می‌کنم” قرار دارد و شما می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید. این امر امکان کنترل بیشتری به شما می‌دهد و به شما در یادگیری تبلیغات در گوگل، آن هم در سطح بالایی از ادراک کمک خواهد کرد. شما می‌توانید همیشه هر کدام از این گزینه‌ها را در آینده تغییر دهید و هیچ ممانعتی برای شما وجود ندارد.

بودجه‌ روزانه شما روی بیشترین مقدار است که گوگل مجاز است هر روز هزینه تبلیغات شما را بپردازد. شما این فرصت را دارید تا با توجه به بودجه خود، بیشترین تعداد روز را برای نمایش آگهی‌های خود تجربه کنید. گوگل چندین شیوه پرداخت را به شما پیشنهاد می‌دهد: شما می‌توانید قبل از نمایش تبلیغات خود، هزینه‌ها را پرداخت کنید (پرداخت دستی) یا  بعد از اینکه تبلیغات شما نمایش داده می‌شود هزینه‌ها را پرداخت کنید، این پرداختها می‌تواند بصورت خودکار صورت گیرد (پرداختهای خودکار). بعضی از شرکتها و کسب و کارها واجد شرایط  برای  استفاده از خط اعتباری گوگل یا همان google credit line هستند (صورتحساب ماهانه)

بودجه روزانه خود را به نحوی تنظیم کنید که اگر متوجه گذر زمان نشدید، حساب پرداختی شما خالی نشود. همواره این امکان برای شما فراهم هست که به عقب برگردید و بودجه خود را بالا ببرید، اما این امر بسیار مهم است که پرداختها از طریق شبکه ایمنی صورت بگیرد.

قسمت Ad Extensions را نادیده بگیرید:

اکنون بخش “Ad Extensions”را نادیده بگیرید. این بخش بسیار مهمی برای همه‌ی کمپین‌های تبلیغاتی است ولی اکنون این گزینه را رها می‌کنیم و بعد از اتمام این ۹ مرحله، می‌‍توانیم این گزینه‌ها را اضافه کنیم.

روی گزینه “Save and continue” کلیک کنید.

اولین گروه تبلیغات گوگل خود را انتخاب کنید:

اولین گروه تبلیغات در گوگل خود را انتخاب کنید و اولین تبلیغ خود را بنویسید. بیشتر کاربران زمانی روی آگهی کلیک می‌کنند که عنوان آگهی شما دربردارنده کلمات کلیدی است که آنها جستجو می‌کنند. بنابراین تا جایی که می‌توانید کلمات کلیدی خود را در عنوان آگهی‌تان استفاده کنید. شما تنها به استفاده از ۲۵ کارکتر در عنوان مجاز هستید، بنابراین برای بعضی از اصطلاحات جستجو، باید اختصارات یا اصطلاحات کوتاه شده را استفاده کنید.

خطوط دوم و سوم هر کدام به شما اجازه استفاده از ۳۵ کاراکتر را می‌دهند. در بیشتر بازارهای هدف، اگر شما در خط دوم مزایایی از خدمات خود را معرفی کنید و بدنبال آن در خط سوم ویژگی یا آفری را بیان کنید، به موفقیت بیشتری دست خواهید یافت. پس از این شما می‌توانید نحوه کارایی و تأثیر نوشته‌های خود را تست کنید تا متوجه شوید کدام یک بازخورد بهتری دارند.

گوگل امکان نمایش URL آگهی را برای شما فراهم می کند – آدرس وبی که افراد در آگهی شما می‌بینند- این آدرس زیر آگهی اصلی شما قرار می‌گیرد، وقتی آگهی شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، در واقع URL درست زیر عنوان آگهی نمایش داده می‌شود. آدرسی که نمایش داده می‌شود همان دامنه سایت شماست، البته URL شما الزاماً صفحه اصلی خاصی نیست که افراد به آن صفحه بروند.

دربارهsS Ss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *